خاطرات من و نیلوفر
خاطرات من و نیلوفر
اگر تنهاترين تنها شوم باز خدا هست او جانشين همه نداشتنهاست.

اونی که عاشقش بودم از دست دادمش ، حالا اونی که منو داره دوستش دارم . . .

 

 

 

چه سخت اس در جمع بودن /  ولی در گوشه ای تنها نشستن

به چشم دیگران چون کوه بودن / ولی در خود به آرامی شکستن . . .

 

 

 

در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن / شرط اول قدم آن است که مجنون باشی . . .

 

 

 

تنهاییم را با تو قسمت میکنم ، سهم کمی نیست

گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست . . .

 

 

 

دوستت دارم نه در هوس / دوستت دارم نه در قفس

دوستت دارم تا آخرین نفس . . .

 

 

 

 

تقدیم به آن که دوری اش غمم ، خانه اش قلبم و فراموشی اش مرگم است

 


mimi & nili - خاطرات من و نیلوفر

نظرات شما عزیزان:

میثم
ساعت23:58---21 بهمن 1391
salam vebetoon kheili gashange
nemidoonam vebe manam be gashangiye male shoma bashe ya na age doost dashtin be manam sar bezanin va agaram movafeg boodin baham tabadool link konin


ميسنا
ساعت10:09---6 دی 1391
گر ، روزی فکر کردی...








کسی را خیلی دوست داری








تو...








امتحانش نکن!!!








که ببینی...











او چقدر دوستت دارد!!!











اول خودت را، امتحان کن!











ببین...








تحملش را داری!!!








که بفهمی اصلا دوست ندارد؟!!




سمينا
ساعت10:09---6 دی 1391
گر ، روزی فکر کردی...


کسی را خیلی دوست داری


تو...


امتحانش نکن!!!


که ببینی...



او چقدر دوستت دارد!!!



اول خودت را، امتحان کن!



ببین...


تحملش را داری!!!


که بفهمی اصلا دوست ندارد؟!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط mimi |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.